Thursday, February 23, 2012

Salam sejahtera semua!

Salam sejahtera kepada semua pengunjung blog ini. Terima kasih sudi datang, dan datang lagi ke blog ini.

Untuk makluman semua, sejak Februari ni, saya sudah tidak aktif untuk mempromosi barangan dapur kerana saya sudah bekerja di pejabat semula. Walau bagaimanapun, Insya-Allah saya akan berusaha untuk menulis tentang produk2 di dapur seperti sebelum ini. Mungkin dengan maklumat yg saya share akan membantu kawan2 semua untuk membuat keputusan atau memilih brg yg sesuai dan berkenan di hati.

Mana la tau kan, esok2 pergi SOGO ke, Jusco ke, mana2 ke... berkenan la pulak dengan pinggan Corelle corak yg tu, berkenan pulak dgn Royal Doulton yg ni... berkenan pulak dengan set periuk WMF yg tu.  hehehehe.... nk beli kena buat research sikit kan? Baru rasa berbaloi membeli. :)

Sekiranya ada ruang dan kelapangan, saya akan cuba letakkan promosi yg baru jika ada.

Terima kasih sekali lagi kepada semua pengunjung.

Love,
Anie. :)

No comments:

Post a Comment