Tuesday, August 23, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Mungkin tidak terlalu awal saya rasakan untuk saya ucapkan selamat hari raya fitrah buat semua pengunjung muslimin muslimat blog ini, memandangkan hari raya bakal disambut dalam seminggu lagi. Semoga kawan-kawan semua selamat dalam perjalanan pulang dan balik dari kampung halaman masing-masing.


Saya ingin ucapkan ribuan terima kasih buat semua pengunjung yang memberikan sokongan kepada blog biz saya ini. Kepada kawan-kawan yang masih belum dapat barang yang dipesan, InsyaAllah, sebelum Aidilfitri, akan saya poskan (bagi yang telah membuat pembayaran penuh). Di harap dapat bersabar menunggu yer?  :) 


Selamat menyambut aidilfitri, maaf zahir batin jika ada sebarang kekurangan daripada pihak saya semasa berurusan dengan kawan-kawan semua.


Anie



No comments:

Post a Comment