Sunday, July 31, 2011

Premium Beautiful

Hari ni tukar tajuk le sikit... hehehe...

Pernah dengar tentang Premium Beautiful (PB) tak? Alah... korset yang bagi badan nampak cun tu... Bukan setakat  nampak slim, korset ni juga dapat membantu kita menjaga kesihatan daripada macam-macam segi. Tak percaya? Cuba try google PB ni kat internet.

Mungkin orang kata, 'eleh dia ni, mudah terpengaruh tengok testimoni orang'. Memang saya terpengaruh. Bukan setakat saya pernah nampak di internet, tetapi my former housemate pernah pakai PB ni. Setelah beberapa bulan dia pakai, memang nampak sangat perbezaan dia, dari gempal kepada slim. Memang cun la bagi anak gadis. Baru-baru ni, saya ada menghubungi beliau, katanya, dia masih lagi menggunakan PB ni. Cuma sekarang ni, tak pakai, sebab pregnant. Gambar takde la. Masa tu, mana la teringat nak ambil gambar tu semua. Kawan saya ni, pakai PB dalam tahun 2005 kalau tak silap. Kira2nya dah 6-7 tahun kan?

Mak-mak orang, isteri2 orang... lagi la kena jaga badan, bukan setakat nak ikat hati suami, tapi untuk jaga kesihatan sendiri.

Wah, wah... banyak cakap pula. Jika anda berminat nak pakai PB bolehla menghubungi saya ye. :)
KEJELITAAN dan KESIHATAN HAK MILIK SETIAP INSAN.... :)
(Intro for today :p)

Cheers!
Anie

No comments:

Post a Comment