Tuesday, June 21, 2011

Last call !

Dear friends,

Promosi WMF kali ni akan berakhir 2 hari lagi. Sila hubungi saya segera jika berminat ye?
Saya menjamin barangan WMF ni sgt berkualiti tinggi dan sape2 suka masak2 tu, konpem puas hati.
Boleh perasan jadi chef kat hotel jap. :)  .

Ops lupa.. seingat pembacaan saya, 18/10 cromargan stainless steel ni, macam... ke'kilatan' pada periuk. Shining pada periuk, sampai boleh nampak muka sendiri. Serius!!!  Apa kata try amik periuk (kuali hitam tak kira ye) kat dapur tu jap, try tgk, bole tak nampak muka sendiri? Hahaha... kalau boleh nampak, bagusla. Kalau tak nampak... well...  jemput order dengan saya, :p ... InsyaAllah saya akan dapatkan barang yg menjadi idaman anda. Kalau le stok dah abis, dan korang pun dah byr, saya kembalikan semula duit anda. Mmmm... saya takut makan duit yg tak halal bagi saya ni.

Ok ye kawan2... cau cin cau dulu....
(Kalau ada pertanyaan, sila emel saya, nak komen kat bawah ni pun boleh... err... better emel  :) )

Anie.

No comments:

Post a Comment